13 Şubat 2012 Pazartesi

YİNE DEĞİŞİK TASARIMLAR






8 yorum:

  1. çok beğendimmmm harikalar. adam figürleri süpermiş:))

    YanıtlaSil
  2. çok değişik fügürler insan fügürüde öyle sevgiler

    YanıtlaSil
  3. komidinleri cok begendim,guzel fikir:)

    YanıtlaSil
  4. Canım ben geldim
    ziyaretin beni çok sevindirdi canım
    herşeyin çok hoş canım
    :))))
    Fotoğraflar sadece bilgisayardaki poğram
    başka bir şey yapmıyorum.
    Dikkatine teşekkürler canım
    muhabbetle.

    YanıtlaSil
  5. Canım sendede vardır fotollarimda shop kullanmiyorum paint programindan bir kase lezzet yaziyorum sadece. :))

    YanıtlaSil
  6. Çekmeceli sandalye fikrine bayıldım, çok kullanışlı :)

    YanıtlaSil
  7. EV DEKARASYONU BENDE CEKMECELİ SANDELYE FİKRİNİ BEĞENDİM :))

    YanıtlaSil
  8. Yatak odasında ki o komedine bayıldım. Çok iş görür bir şey. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

http://ycnt.in/pl7wds